CASTANYADA 2019

Dijous 31 d’octubre, tot l’escola varem celebrar la Castanyada.

Al matí els alumnes d’infantil i inicial van passar a veure la castanyera i la torrada de castanyes que realitzaven l’Ampa.

Els nens de cicle inicial també van anar a la residència d’avis a cantar cançons, s’ho van passar molt bé i els avís van estar molt contents.

Per la tarda tots els nens van sortir a fer els balls i cançons que havien assajat els dies anteriors, estaven molt nerviosos però com són uns artistes la festa va quedar molt lluïda.

Els pares van venir a veure les actuacions dels seus fills i van col·laborar molt amb l’escola i la festa. Visca la Castanyada!!!

Aquí podreu veure les fotos: https://photos.app.goo.gl/wSbNMVVQNrCwERUd6