CARNESTOLTES 2024

Hola famílies,

La passada setmana vam celebrar el carnestoltes a l’escola. Tot va començar el passat 2 de febrer, quan les reines del carnestoltes ens van informar de les consignes a seguir.

Durant la setmana, vam venir a l’escola en pijama, amb pentinat divertit, complements d’animals i oficis. També, el divendres vam fer la rua al voltant dels carrers de l’escola tot disfressats de la bola del món. Cada classe va marcar al mapa mundi els llocs on parlen la llengua de la seva aula, així vam representar totes les llengües maternes de l’escola.

Tothom anava ben guarnit i divertit, fins i tot els docents que anàvem de guies turístics. Tot es va convertir en una gran festa que es va acabar ballant tota l’escola!

Cliqueu AQUÍ i veureu el recull de fotografies.