CARNESTOLTES 2023

Hola famílies,

La passada setmana vam celebrar el carnestoltes a l’escola. Tot va començar el passat 10 de febrer, quan les reines del carnestoltes ens van informar de les consignes a seguir.

Durant la setmana, vam venir a l’escola en pijama, amb xancletes i mitjons, roba o complement elegant i roba del revés. També, el divendres vam fer la rua al voltant dels carrers de l’escola tot disfressats amb els elements propis de la cultura catalana. Els nens/es d’Educació Infantil es van disfressar de gegants/es i bastoners/es; l’alumnat de primer dels menjars típics (canelons, tortell de reis i trinxat de la Cerdanya); els i les de segon de jocs tradicionals (el mocador, el pica paret i el joc de les cadires); els/les de tercer de sardanistes, havaneres i cantants de rumba catalana; els/les de quart d’excursionistes, pescadors/es i escaladors/es, activitats que es poden realitzar als cims catalans; els/les de cinquè de les festes típiques catalanes (temps de flors de Girona, Falles del Pirineu i Carnaval de Solsona); i els/les de sisè de piromusicals, diables dels correfocs i castellers.

Tothom anava ben guarnit i divertit, fins i tot els docents que anàvem amb faixa i barretina catalana. Tot es va convertir en una gran festa que es va acabar ballant tota l’escola!

Cliqueu AQUÍ i veureu el recull de fotografies.