8M DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Per sumar-nos a la reivindicació dels drets de les dones i sensibilitzar l’alumnat potenciant la igualtat de gènere, a l’escola hem gaudit d’una jornada on, en primer lloc, l’alumnat ha hagut de dibuixar una persona fent un ofici i, en segon lloc, ha hagut de preparar una entrevista.

Finalment, avui, el Dia Internacional de la Dona, hem rebut la visita d’una sèrie de persones (dones i homes) que exerceixen els oficis que han dibuixat i ens han contestat les preguntes que els havien preparat.

Ens han visitat les persones següents que, des de l’Escola La Font els hi volem donar les gràcies per contribuïr en el nostre projecte:

Marc Renalies (Infermer)

Ana Maria Villagrasa (Ex – policia)

Judit Vilaró (Jugadora de futbol)

Ferran Pujol (Infermer)

Candi Lleonart (Conductora de busos)

Gemma Puig (Meteoròloga)

Dani Pérez (Ballarí)

Aarón (Ballarí)

Jordi Cots (Assistent de vol)

Ivet Junyent (Advocada)

Mari Delicado (Funcionària de presons)

L’alumnat, s’ha adonat que no existeixen els límits en el camp laboral i que tots i totes, per igual, poden desenvolupar-se en la seva totalitat, és a dir, nois i noies són capaços d’exercir qualsevol ofici. Amb això volem dir que no existeixen oficis d’homes o oficis de dones, tots i totes podem fer-ho tot.

Hem gaudit de la jornada i n’hem extret les nostres pròpies conclusions. Hem recuperat els nostres dibuixos, els hem comparat i hem reflexionat sobre el per què hem dibuixat un home o una dona en l’ofici que ens ha tocat.

Us deixem un vídeo muntatge on es recullen tots els dibuixos de l’alumnat i les imatges:

8M ESCOLA LA FONT – VÍDEO

IMATGES 8M