Consell Municipal d’Infants de Tarragona

Un any més els alumnes de cicle superior participen en el Consell Municipal d’Infants de Tarragona.

Aquest any representen l’escola els alumnes Jordi Ferré i Cristóbal Marín de 5è i la Tània Almendros i Gabriel de 6è.

Què és el Consell Municipal d’Infants?

El Consell Municipal d’Infants és un òrgan de participació infantil, un espai on, els nens i nenes de la ciutat, poden exercir el seu dret, com a ciutadans que són, a reflexionar, expressar la seva opinió, debatre, prendre decisions i elevar al Plenari Municipal les seves propostes, a fi de contribuir a millorar aquells aspectes de la seva ciutat que considerin necessaris.

La finalitat del CMIT és aconseguir que els infants visquin en la seva ciutat sent-ne part activa, desenvolupant la seva capacitat crítica i fent sentir la seva veu.

Aquesta setmana s’han reunit amb l’alcalde via telemàtica degut a la situació actual.