Hort Escolar

L’HORT ESCOLAR

La nostra escola duu a terme un projecte d’hort escolar on tots els nens i nenes de l’escola participen activament al llarg del curs. A través d’aquest projecte pretenem oferir al nostre alumnat una educació medioambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.

Els alumnes  realitzen les tasques que requereix la cura de l’hort: sembren, cuiden, observen el cicle vital de les plantes i cullen les diferents verdures que plantem al llarg del curs. Per a nosaltres l’hort escolar permet acostar les verdures de proximitat i de temporada als nostres alumnes, fent un treball especial sobre la importància d’una alimentació equilibrada i variada.

Al nostre hort hi podem veure: enciams, espinacs, cols, cebes, pastanagues, raves, maduixeres, faveres i un racó de plantes aromàtiques.

Entre tots aprenem a conèixer, cuidar, respectar i saber d’on provenen alguns vegetals que tenim integrats en la nostra dieta i valorar el treball que cal realitzar per a poder-los consumir.