BLOGS D’AULA

CORAL JOAN ROIG

NADAL MUSICAL

La coral de l’escola participa en el Nadal Musical el proper dia 14/12 a les 12 hores a l’arbre de Nadal del Mercat.

Us esperem!

ELS BLOGS DE L’AULA

LLAR D’INFANTS ED. INFANTIL 1r PRIMÀRIA 2n PRIMÀRIA

3r PRIMÀRIA 4t PRIMÀRIA 5è PRIMÀRIA 6è PRIMÀRIA

Patinatge sobre Gel

El passat dimarts 11 de desembre els alumnes d’ ESO van anar al centre comercial de les Gavarres a fer una activitat d’educació vial i aprofitant la sortida van poder gaudir una estona patinant a la pista de gel que hi ha instal·lada a la… Llegeix més»

Sortida a Valls

El dia 26 de novembre els alumnes de cicle mitjà i superior d’educació primària, van fer una sortida a Valls. Allí van visitar una cooperativa d’oli on els hi van explicar tot el procès d’elaboració de l’oli. Seguidament van realitzar una visita a l’Ajuntament i… Llegeix més»

Experimentem amb els fruits de la tardor

Avui els més petits de l’escola han experimentat amb tres  fruites  de la tardor: raïm, mandarina i magrana.
Tocar, olorar, provar, manipular… ha estat una gran experiència. Mireu amb quina curiositat descobreixen aquestes fruites!

El passatge del terror…

Un any més els alumnes de 4t d’ESO prepara el passatge del terror pels alumnes de cicle mitjà, superior i ESO de l’escola. Aquesta activitat permet treballar  els aspectes més terrorífics de la festivitat de Halloween.

Un dia de granja!

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de primària van realitzar una sortida a Reus, per a passar un dia de granja d’allò més complert.  Van poder veure i tocar els animals, treballar el conte de la Castanyera i jugar en espais molt divertits.… Llegeix més»

Taller de Seguretat Vial

Avui els alumnes de cicle mitjà han gaudit d’un taller de seguretat vial proporcionat per l’empresa MAFRE. En aquest taller s’han recordat les normes de seguretat vial treballades a l’aula i les senyals de circulació. Seguidament els alumnes han gaudit de la conducció d’un vehicle… Llegeix més»