JOAN ROIG

Tour virtual. Fes clic!!!

Sol·licitud cita prèvia PORTES OBERTES

La situació excepcional que estem vivint afecta de ple el calendari de portes obertes i preinscripció pel curs escolar 2021-2022. Seguint les indicacions dels Departaments d’Educació i de Salut, programem visites presencials.

Per tal de conèixer de primera mà el Col·legi Joan Roig, us oferim la possibilitat de fer visites presencials de manera individual o bé en grups reduïts, per tal de respectar en tot moment les mesures sanitàries de seguretat.

BLOGS D’AULA

LLAR D’INFANTS ED. INFANTIL 1r PRIMÀRIA 2n PRIMÀRIA

3r PRIMÀRIA 4t PRIMÀRIA 5è PRIMÀRIA 6è PRIMÀRIA

CORAL JOAN ROIG

ROIG TV

Els alumnes de sisè de primària durant el primer trimestre han treballat el text informatiu: la notícia.

Primer han inventat notícies per a traballar aquest text com a expressió escrita i posteriorment  les han representat  com si es trobessin un canal de televisió.  Una activitat molt complerta que permet als alumnes treballar l’expressió oral i escrita a partir de situacions reals.

Potser, algun alumne ha descobert la seva passió pel periodisme?

Us deixem el resultat del seu treball.

Robòtica

Un any més els alumnes de segon cicle de l’ESO treballen robòtica dins les àrees de tecnologia i informàtica.
A 3r es fa la iniciació amb Arduino Uno. Es familiaritzen amb sensors i actuadors bàsics per fer pràctiques de programació.
Els alumnes de 4t a partir del… Llegeix més»

BENVINGUTS AL CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021. Un curs escolar ple de reptes i somnis que afrontem amb molta Il·lusió, treball i esforç.

Moltes gràcies

Equip de mestres