BLOGS D’AULA

Comença la tercera edició de la campanya “Fas 6 anys. Tria un llibre”. Prop de 80.000 infants que durant el 2018 fan o han fet 6 anys reben a casa una carta del president de la Generalitat amb una targeta que bescanvien a una llibreria per un llibre de temàtica infantil.

La targeta es podrà bescanviar del 15 d’octubre al 30 de novembre de 2018.

En el cas que no s’hagi rebut la targeta cal enviar un correu electrònic abans del 30 de novembre amb el nom, cognoms, adreça completa, a fas6anys@gencat.cat i es farà arribar un codi per a poder realitzar el bescanvi.

ELS BLOGS DE L’AULA

LLAR D’INFANTS ED. INFANTIL 1r PRIMÀRIA 2n PRIMÀRIA

3r PRIMÀRIA 4t PRIMÀRIA 5è PRIMÀRIA 6è PRIMÀRIA

Experimentem amb els fruits de la tardor

Avui els més petits de l’escola han experimentat amb tres  fruites  de la tardor: raïm, mandarina i magrana.
Tocar, olorar, provar, manipular… ha estat una gran experiència. Mireu amb quina curiositat descobreixen aquestes fruites!

El passatge del terror…

Un any més els alumnes de 4t d’ESO prepara el passatge del terror pels alumnes de cicle mitjà, superior i ESO de l’escola. Aquesta activitat permet treballar  els aspectes més terrorífics de la festivitat de Halloween.

Un dia de granja!

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de primària van realitzar una sortida a Reus, per a passar un dia de granja d’allò més complert.  Van poder veure i tocar els animals, treballar el conte de la Castanyera i jugar en espais molt divertits.… Llegeix més»

Taller de Seguretat Vial

Avui els alumnes de cicle mitjà han gaudit d’un taller de seguretat vial proporcionat per l’empresa MAFRE. En aquest taller s’han recordat les normes de seguretat vial treballades a l’aula i les senyals de circulació. Seguidament els alumnes han gaudit de la conducció d’un vehicle… Llegeix més»

Tallers de Santa Tecla

Els alumnes d’educació primària en motiu de les de Santa Tecla  realitzen tallers  on es treballen diferents temàtiques relacionades amb el elements principals de les festes.
Els alumnes de cicle inicial han treballat els elements del seguici i l’ordre d’aparició que aquests segueixen. Els alumnes de… Llegeix més»