BON DIA! – Acollida de matí

BON DIA! ( SERVEI D’ACOLLIDA AL MATÍ)

Per tal de conciliar els horaris de la vida laboral amb els horaris escolars, el centre disposa d’un servei d’acollida matinal. Aquest servei s’ofereix des del primer dia fins a l’últim dia de curs. L’ús del servei pot ser fix o esporàdic.

Horari:

L’acollida comença a les 7.45. L’horari d’entrada pot allargar-se fins a les 8.15. A les 8.50 els alumnes accedeixen a les respectives aules.

Destinataris:

Alumnes de la llar fins a sisè de primària.

Què fem?

Els nens i nenes passen una estona entretinguda i divertida abans d’entrar a classe. L’objectiu d’aquest espai no és organitzar activitats, sinó oferir un entorn adequat perquè el nen/a pugui gaudir, i començar el dia tranquil·lament, posant al seu abast jocs, lectures…

Preus:

El preu del servei tot el mes és de 55 euros. També hi ha la possibilitat d’utilitzar aquest servei esporàdicament. El preu és de 5 euros per dia.