PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Benvolgudes famílies seguin les instruccions del departament d’educació, encara no sabem com es duran a terme les preinscripcions, la intenció és mantenir els terminis i intentar fer-ho telemàticament, però no hi ha res confirmat encara.

Tant per les noves famílies que entrareu a P3 com per l’alumnat que ha de passar a la ESO el proper curs, us mantindrem informats via web

És important que aquests dies entreu per veure notícies , informacions i esdeveniments que siguin importants i anem actualitzant.

Esperem que tots estigueu bé. i que poguem tornar a la normalitat el més aviat possible.

En breu us penjarem orientacions i propostes per realitzar amb l’alumnat a casa.

Cordialment

Equip directiu