MAILS de les famílies

Volem aprofitar aquests dies per aconseguir els mails actualitzats de totes les famílies.

Les de sisè ja us comuniqueu per mail amb el professorat, no heu de fer res, només aquelles famílies que en el seu moment no van fer arribar els mails als tutors ho podeu fer ara a l’adreça : rubencura@escolajoanmaragall.cat.

La resta de famílies us passem les adreces de cada curs (Les famílies de cinquè, tot i haver donat els mails a l’inici de curs, també els heu de tornar a enviar). És molt important que poseu el nom dels alumnes i el grup (A o B) .I sobretot que envieu el mail al curs corresponent. Si una família té més d’un fill, ha d’enviar-ho a tots els cursos on té un fill /a.

P3: 2016@escolajoanmaragall.cat

P4: 2015@escolajoanmaragall.cat

P5: 2014@escolajoanmaragall.cat

1r: 2013@escolajoanmaragall.cat

2n: 2012@escolajoanmaragall.cat

3r: 2011@escolajoanmaragall.cat

4t: 2010@escolajoanmaragall.cat

5è: 2009@escolajoanmaragall.cat

Us demanem la màxima col.laboració per tal de poder millorar i facilitar les comunicacions aquests dies de confinament.

També us donem l’adreça general de l’escola, només per fer consultes generals, per si teniu qualsevol dubte.

a8019745@xtec.cat

Moltes gràcies