Cobrament quota material i sortides

Benvolguts,
Per la present us comuniquem que hem canviat d’ entitat bancària i, degut a aquest canvi, encara no hem pogut generar els rebuts de material. En les properes setmanes, se us passarà el càrrec corresponent.
Recordeu que aquest càrrec, tot i que el fem des de… Llegeix més»

Ens visita la Castanyera !!!!

Dijous ens va visitar la Castanyera. Ens va repartir castanyes a tots. Estaven molt bones!!!

Moltes gràcies a l’AMPA ,a totes les famílies i sobretot a la Castanyera.

CASTANYADA

A l’escola ja ha arribat la tardor i el proper dijous 31 d’octubre a la tarda ens visitarà la castanyera.

Recordeu que el dilluns 4 de novembre és festa de lliure disposició i l’escola estarà tancada.

Convocatòria vaga 18 d’octubre

Benvolgudes famílies
Us informem que davant la convocatòria de la vaga de divendres 18 d’octubre, el Departament d’Ensenyament ha decretat els serveis mínims a aplicar a les escoles i que es concreten en la presència d’ 1 docent per a cada 6 unitats.
Us volem informar que… Llegeix més»

Reunions Inici de curs

Benvolgudes families, per tal de facilitar l’assistència a les reunions d’inici de curs, l’AMPA oferirà servei de monitoratge per totes aquelles famílies que ho necessitin.

Recordeu que és molt important l’assistència a aquestes reunions.

Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..

És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes que tingueu respecte al nou curs que acabem de començar.

Us agraïm la vostra assistència i participació en totes les activitats que realitzem a l’escola.

Totes les reunions es faran a les 16:45 h

P-4: dia 26 de setembre a l’aula.

P-5: dia 19 de setembre a l’aula.

2ns : dia 8 d’octubre a l’aula.

3rs : dia 1 d’octubre a l’aula.

4ts : dia 2 d’octubre a l’aula.

5ès: dia  15 d’octubre a l’aula

6ès: dia  16 d’octubre al menjador

Els alumnes no podran assistir a les reunions.

Reunió P3 curs 19/20

Demà 6 de setembre a les 9h es durà a terme la reunió informativa d’inici de curs de P3 a l’aula d’audiovisuals.
Us recordem que els alumnes no poden assistir a les reunions.
Us  esperem !!

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2019-20.

Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola però també a casa.  Cal que tots, famílies i mestres, treballem junts per la seva educació i formació, perquè siguin persones responsables i educades.

A les famílies noves a l’escola, animar-vos a  col·laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.

English day

Aquest curs hem tornat a gaudir d’un dia parlant en anglès. Si voleu veure les fotos del nostre particular English Day, clickeu a l’imatge següent:

Convocatòria de Vaga 16 de maig

Demà dijous hi ha convocada una jornada de vaga per a la millora de l’ensenyament públic. El Departament d’Ensenyament ha decretat els serveis mínims a aplicar a les escoles i que es concreten en la presència d’ 1 docent per a cada 6 unitats.
Cordialment
Escola Joan… Llegeix més»

Jocs Florals 2019

Avui hem celebrat els jocs Florals a l’escola, els alumnes d’infantil han fet un llibre de paraules boniques, uns rodolins, una cançó i una dansa.

Els alumnes de Cicle inicial han fet cal.ligrames i contes.

Cicle mitjà i superior han fet poesies.

Al llarg d’aquesta setmana a partir de les 9h podreu veure en directe la lectura dels escrits premiats clicant als enllaços següents.

DIMECRES 2n

DIJOUS 3r i 4t

DIVENDRES 5è i 6è

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019 2020

Ja tenim els fulls de preinscripció a consergeria.
També els podeu descarregar clicant l’enllaç.
Full preinscripció 2019 2020
Documents que cal portar:

• Original i fotocòpia DNI pare i mare
  • Original i fotocòpia DNI nen/a
  • Original i fotocòpia Llibre de família
  • Original i fotocòpia Tarja d’identificació sanitària
  • Original i fotocòpia Carnet… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Si algú no pot assistir i vol rebre informació pot trucar per informar-se i veure l’escola al telèfon: 935602135

Convocatòria de vaga 21 de febrer

Benvolgudes famílies,
Diversos sindicats han convocat vaga per dijous 21 de febrer de 2019.

Us volem informar per tal que estigueu assabentats.

Una part del claustre es suma a la vaga però podrem garantir els serveis mínims.

El servei de menjador, acollida i extraescolars també garantiran els serveis mínims.