Cobrament quota material i sortides

Benvolguts,
Per la present us comuniquem que hem canviat d’ entitat bancària i, degut a aquest canvi, encara no hem pogut generar els rebuts de material. En les properes setmanes, se us passarà el càrrec corresponent.
Recordeu que aquest càrrec, tot i que el fem des de… Llegeix més»

Ens visita la Castanyera !!!!

Dijous ens va visitar la Castanyera. Ens va repartir castanyes a tots. Estaven molt bones!!!

Moltes gràcies a l’AMPA ,a totes les famílies i sobretot a la Castanyera.

CASTANYADA

A l’escola ja ha arribat la tardor i el proper dijous 31 d’octubre a la tarda ens visitarà la castanyera.

Recordeu que el dilluns 4 de novembre és festa de lliure disposició i l’escola estarà tancada.

Convocatòria vaga 18 d’octubre

Benvolgudes famílies
Us informem que davant la convocatòria de la vaga de divendres 18 d’octubre, el Departament d’Ensenyament ha decretat els serveis mínims a aplicar a les escoles i que es concreten en la presència d’ 1 docent per a cada 6 unitats.
Us volem informar que… Llegeix més»

Reunions Inici de curs

Benvolgudes families, per tal de facilitar l’assistència a les reunions d’inici de curs, l’AMPA oferirà servei de monitoratge per totes aquelles famílies que ho necessitin.

Recordeu que és molt important l’assistència a aquestes reunions.

Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..

És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes que tingueu respecte al nou curs que acabem de començar.

Us agraïm la vostra assistència i participació en totes les activitats que realitzem a l’escola.

Totes les reunions es faran a les 16:45 h

P-4: dia 26 de setembre a l’aula.

P-5: dia 19 de setembre a l’aula.

2ns : dia 8 d’octubre a l’aula.

3rs : dia 1 d’octubre a l’aula.

4ts : dia 2 d’octubre a l’aula.

5ès: dia  15 d’octubre a l’aula

6ès: dia  16 d’octubre al menjador

Els alumnes no podran assistir a les reunions.

Reunió P3 curs 19/20

Demà 6 de setembre a les 9h es durà a terme la reunió informativa d’inici de curs de P3 a l’aula d’audiovisuals.
Us recordem que els alumnes no poden assistir a les reunions.
Us  esperem !!

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2019-20.

Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola però també a casa.  Cal que tots, famílies i mestres, treballem junts per la seva educació i formació, perquè siguin persones responsables i educades.

A les famílies noves a l’escola, animar-vos a  col·laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.

English day

Aquest curs hem tornat a gaudir d’un dia parlant en anglès. Si voleu veure les fotos del nostre particular English Day, clickeu a l’imatge següent:

Convocatòria de Vaga 16 de maig

Demà dijous hi ha convocada una jornada de vaga per a la millora de l’ensenyament públic. El Departament d’Ensenyament ha decretat els serveis mínims a aplicar a les escoles i que es concreten en la presència d’ 1 docent per a cada 6 unitats.
Cordialment
Escola Joan… Llegeix més»

Jocs Florals 2019

Avui hem celebrat els jocs Florals a l’escola, els alumnes d’infantil han fet un llibre de paraules boniques, uns rodolins, una cançó i una dansa.

Els alumnes de Cicle inicial han fet cal.ligrames i contes.

Cicle mitjà i superior han fet poesies.

Al llarg d’aquesta setmana a partir de les 9h podreu veure en directe la lectura dels escrits premiats clicant als enllaços següents.

DIMECRES 2n

DIJOUS 3r i 4t

DIVENDRES 5è i 6è

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019 2020

Ja tenim els fulls de preinscripció a consergeria.
També els podeu descarregar clicant l’enllaç.
Full preinscripció 2019 2020
Documents que cal portar:

• Original i fotocòpia DNI pare i mare
  • Original i fotocòpia DNI nen/a
  • Original i fotocòpia Llibre de família
  • Original i fotocòpia Tarja d’identificació sanitària
  • Original i fotocòpia Carnet… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Si algú no pot assistir i vol rebre informació pot trucar per informar-se i veure l’escola al telèfon: 935602135