ENGLISH WEEK

Aquesta setmana comencem la “ENGLISH WEEK” a l’escola. Els alumnes de sisè us conviden a participar-hi.

Clica la fotografia per veure el vídeo dels alumnes de sisè

ENGLISH WEEK

SANT JORDI 2021

Avui és un gran dia.   Celebrem la diada de Sant Jordi !!!.
I ho fem d’una forma especial. El curs passat no el vam poder gaudir a l’escola, i aquest any estem molt contents de poder estar aquí  encara que  no ho podem… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS

Us donem la benvinguda a la nostra escola i ens agradaria mostrar-vos el nostre dia a dia, així com els aspectes generals d’interès per les famílies.

Donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint , no podem oferir-vos les jornades de portes obertes presencials que fèiem fins ara.

Us volem agrair la comprensió

Moltes gràcies!

Instal·lacions

Si voleu veure els espais cliqueu LES FOTOGRAFIES:

ENTRADA PATI PRIMÀRIA GIMNÀS AULA PRIMÀRIA
MENJADOR PATI INFANTIL ACCÉS PRINCIPAL AULA INFANTIL
 Vídeo alumnes infantil:

Informacions d’interès per les famílies:

Aquest document recull la informació que us explicarem a les portes obertes online. Cliqueu la imatge

CARNAVAL 2021

El rei carnestoltes ens ha visitat i aquestes ordres ens ha deixat:

Cada tarda heu de portar:

DILLUNS 8: Un barret us posareu i una altre persona semblareu

DIMARTS 9: Portar un jersei o samarreta del revés com si ningú et veiés

DIMECRES 10: Portar a sobre un complement groc i segur que tindràs molta sort

DIJOUS 11: Portar ulleres grans ben maques i extravagants

DIVENDRES 12 : Cal venir disfressats

Celebrarem el carnaval dins l’escola a la tarda i les famílies no podreu accedir al centre.

La disfressa serà de tema lliure.

Els nens i les nenes hauran de venir disfressats des de casa

L’alumnat que es quedi a dinar al menjador haurà de portar la disfressa dins d’una bossa, al matí.

Aquest curs no es podrà venir a l’escola a disfressar als alumnes del menjador, els ajudarem nosaltres

El divendres 12 farem una celebració dins l’escola. Farem una emissió en directe des de INSTAGRAM

Hem obert un compte d’escola, per poder veure l’emissió en directe heu de fer-vos seguidors:

joanmaragall_lallagosta

El mateix divendres a partir de les 15:15 podreu veure als alumnes a les aules disfressats.

Us recordem que el dilluns 15 és festa de lliure disposició i l’escola estarà tancada

MOLTES GRÀCIES

AJUNTAMENT DE LA LLAGOSTA

La Llagosta se suma un any més a la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Les activitats es desenvoluparan del 21 al 29 de novembre.
La Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2020 vol fer especial incidència en el nostre pes… Llegeix més»

CONSELL ESCOLAR

Ajornament d’un any de la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars​
Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de… Llegeix més»

Un clic para el cole

Des de l’escola Joan Maragall estem a favor del comerç de proximitat però entenem que les famílies utilitzeu un sistema mixte per fer les vostres compres. Si es així i feu servir Amazon com a botiga on-line, us propossem que us doneu d’alta en aquest iniciativa:

LA CASTANYERA

Aquesta tarda vindrà la Castanyera a l’escola. Però com tenim grups i alumnes confinats ens ha preparat una sorpresa.

Segur que us agradarà molt!!!!!!!