US ANIMEM A PRESENTAR LA VOSTRA CANDIDATURA.
Si esteu interessats podeu passar per direcció a l’horari de visites i us informarem.
El consell escolar està integrat per:
- El director o directora, que el presideix.
- El cap o la cap d’estudis.
- Un o una representant de l’ajuntament de la localitat on es troba situat el centre.
- El secretari o secretària del centre que assisteix amb veu i sense vot i exerceix la secretaria del consell.
- Els i les representants del professorat s’elegeixen pel claustre.
- Els i les representants dels pares i mares o tutors, elegits respectivament per ells i entre ells.
- Un o una representant del personal d’administració i serveis, elegit per i entre aquest personal.
Corresponen al consell escolar les funcions següents:
- Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions.
- Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre.
- Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
- Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
- Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
- Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
- Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
- Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
- Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
- Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.