TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Esperem que tots i totes us trobeu bé i amb ànims per poder superar el que encara ens queda de confinament.

Avui dimarts comença el tercer trimestre del curs i a continuació us recordem alguns dels aspectes més importants sobre el funcionament d’aquest final de curs.

Considerem que certa rutina de treball a casa és essencial per poder reforçar els aprenentatges i conservar un hàbit d’estudi que faci més fàcil la tornada a l’escola de tots els nens i nenes.

Per aquest motiu, durant aquest trimestre es farà un seguiment més continuat del treball que anirem proposant als alumnes, demanarem un major compromís i també un retorn d’allò que es va fent a casa. Som conscients de les dificultats de la situació, estigueu tranquils i compartiu amb nosaltres els dubtes o obstacles que trobeu i us ajudarem en tot el que necessiteu.

Continuarem fent les propostes de les activitats els dilluns i dimecres (aquesta setmana només el dimarts) i el retorn de les feines les heu de fer  a l’adreça electrònica que ja teniu (2011@escolajoanmaragall.cat). També podeu compartir altres coses que estigueu fent a casa, no només les tasques que us plantegem. Si voleu compartir alguna foto, vídeo o treball amb els altres companys d’escola, els podem penjar en el blog, si poseu al correu el nom de “per compartir”.

Per poder preservar uns bons hàbits de treball us recordem alguns aspectes que ja aplicàvem a l’escola i que és important que continuïn mantenint a casa. Seguir aquesta dinàmica de treball també els permetrà ser més autònoms i responsables.

–      Endreçar les feines que es van fent (a la carpeta de classe, en fundes de plàstic, arxivant-les en una carpeta d’anelles, etc.)

–      Escriure sempre la data i utilitzar les normes de presentació apreses a la classe.

–   El valor de l’esforç i la feina ben feta. Recordar la importància de fer un treball polit amb bona lletra i tenint cura de tots els detalls que permeten  una bona presentació. La motivació i participació també són aspectes essencials que moltes vegades són determinants per assolir un bon treball.

Una forta abraçada i molts ànims. Bego i Lola

DEURES DE LA SETMANA: