ACTIVITATS RECOMANADES PER FER A CASA

Bon tarda papallones marines i tortugues marines,

Primer de tot, com esteu?

Estem vivint uns moments difícils, ja sabem que teniu moltes ganes de sortir al carrer i de jugar, saltar i córrer…. però ara no ho podem fer. Ens hem de quedar a casa i no podem anar a l’escola.

És per això que, la Marta i la Lucía hem pensat que podríem fer alguna feineta a casa. Us ho penjarem aquí, al blog. Cada dilluns, dimecres i divendres us posarem una tasca a fer. Però no oblideu de LLEGIR UNA MICA CADA DIA, això és el més important.

Per fer les feinetes, és important que les aneu fent en una llibreta o en fulls individuals, i que cada vegada que feu els deures hi poseu el vostre NOM i COGNOMS i la data llarga del dia.

ESCOLTA UN CONTE (23.3.20)

COSSOS GEOMÈTRICS (23.3.20)

Pares,

Recordeu, són activitats orientatives…. No és necessari fer-les totes però el que si que us demanem és que llegiu una mica cada dia amb els vostres fills i filles.