PROPOSTES DE DILLUNS

HOLA nens i nenes CIENTÍFICS I CIENTÍFIQUES!

COM ESTEU? ESPEREM QUE MOLT BÉ.

Suposem que esteu seguint les recomanacions que us vam penjar a la web de l’escola. Allà hi havia moltes propostes que esperem us estiguin ajudant  a passar aquest temps “confinats”.

Recordeu que cada dia hauríeu de llegir una estona en veu alta. De tant en tant, podríeu fer un resum del que esteu llegint. Seria bo també practicar les operacions bàsiques per no perdre la mecànica.

També  heu d’ajudar en les tasques de casa: parar i desparar la taula, endreçar l’habitació, plegar roba, …

Com que veiem que hem d’estar a casa uns quants dies més, us volem seguir proposant activitats per fer setmanalment.

Els  dilluns us penjarem al blog de l’escola unes activitats de matemàtiques i català, i els dimecres, us proposarem activitats molt xules de medi, música,… Són voluntàries, és clar, però molt recomanables.  El que es tracta és que al llarg de la setmana les aneu fent a les estones on pugueu treballar amb la tranquil·litat i atenció que necessiteu.

Us recordem que també podeu entrar al Symbaloo de 3r on anirem actualitzant les activitats.

Sabem prou que a molts de vosaltres us agrada navegar per internet buscant tutorials i vídeos, i que sou uns manetes en fer dibuixos, manualitats,… i experiments. Potser us agradaria ensenyar-nos el que feu.

Si teniu algun dubte sobre les activitats proposades o ens voleu fer arribar algun document, ens ho podeu enviar al correu 2011@escolajoanmaragall.cat. Ens farà molta il·lusió veure que esteu fent moltes cosetes i tenir notícies vostres.

Recordeu que no cal fer servir la impressora. Si no en teniu o ho preferiu, podeu fer les activitats que us proposem en un full en blanc o en una llibreta.

Us trobem molt a faltar. Se’ns fa estrany no anar a l’escola i veure-us.

Ara però cal tenir paciència i quedar-se a casa aprofitant aquest temps per estar amb la família.

Molts petons i abraçades.

LOLA I BEGO

Avui dilluns per començar

Mates 1

Català1.  Com és la meva família

Qui s’animi i tingui ganes, pot fer el seu arbre genealògic amb fotos de la família o amb dibuixos!

I per jugar amb família us proposem JOCS EN FAMÍLIA

Per jugar cliqueu sobre les paraules!!

Fins aviat!!