Primer visita el Parc d’Aventura a Arbúcies

Mirem, olorem, escoltem, toquem, degustem…utilitzem els nostres sentits per conèixer el món que ens envolta. I així tot aprenent els nens i nenes de primer arribem fins al Parc d’aventura a Arbúcies per fer una activitat anomenada “El camí dels sentits”. En aquest camí hem pogut gaudir del bosc i conèixer-lo utilitzant tots el sentits. I sabeu què? Hem fet bona part d’aquest camí descalços i descalces sentint i percebent un munt de sensacions noves i diferents.  Hem passat un dia fantàstic i tornem a l’escola amb un munt de nous aprenentatges i vivències. Ho voleu veure?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *