Jornada “Juguem-hi tots”

Aprenent a conviure a través del joc.

Des de fa alguns cursos, a l’escola organitzem la diada Juguem-hi junts, un espai on a part de donar a conèixer 20 jocs d’ arreu del món, permet a l’alumnat del centre una aproximació a dinàmiques entre alumnes i a la coneixença de l’activitat per part de mestres nous i pares i mares col·laboradors.

El divendres 24 de maig els patis de l’escola gran es van omplir amb grups de 9 nois, noies, nens i nenes. N’hi havia un de cada nivell que capitanejats per alumnes de sisè i cinquè havien d’anar plegats a fer els jocs que explicaven els adults.

La importància de saber moure’s en grup, de saber decidir, d’ajudar als més menuts va donar una dosis on l’esforç, el respecte i l’escoltar permetia fer activitats que motivaven als alumnes des de P3 fins als grans.

Fins a l’hora d’esmorzar, que va servir l’empresa de menjador, el grups eren de totes les edats. Ja per qüestions de dinàmiques i cansament, a partir de quarts de 12 només els de primària anaven d’aquí cap allà pel patí.

Jocs d’aigua, de córrer, d’observar, de despertar els sentits, d’enginy, de pilotes, de mocadors, de punteria, etc…. feien que els equips s’ajudessin i col·laboressin per tal que ho entenguin tots, sempre des de l’esperit solidari i cooperatiu.

Ja fa gairebé 10 anys que la festa es fa i la comunitat escolar la valora molt positivament.

Juguem-hi 2016

Juguem-hi 2017