Mural inici de curs 1r

Les nenes i els nens de 1r hem volgut decorar l’escola amb un mural molt especial: “Què et fa feliç a l’escola?”.

Primer hem fet un llistat a la pissarra amb totes les nostres idees: jugar amb els amics i les amigues, aprendre matemàtiques, cantar i ballar amb el Lluís a música, llegir i escriure contes, fer plàstica en anglès, anar a la piscina, sortir al pati a gaudir del nostre entorn… hem omplert tota la pissarra, i és que a l’escola ens ho passem d’allò més bé! Tot seguit, amb aquestes idees, hem fet fotografies en blanc i negre i, finalment… hem decorat aquestes fotografies afegint elements dibuixats per nosaltres i a tot color!

Voleu veure que bonic ens ha quedat? mireu les imatges