Exposició de treballs literaris

De nou aquest trimestre hem guarnit l’entrada principal de l’escola amb les obres dels infants.

En aquesta ocasió les obres han sorgit de l’àmbit lingüístic sense deixar de banda l’acompanyament d’altres àmbits curriculars com el visual i plàstic, la competència digital i l’àmbit de Medi Natural i Social que acompanyen de forma transversal tots els procesos d’aprenentatge a l’escola.

Els infants d’EI han dibuixat els seus personatges preferits dels contes, a Cicle Inicial han conegut l’obra de dues escriptores: l’Oga Xirinacs i La Lola Casas i han après i il·lustrat alguns poemes. A Cicle Mitjà han fet acròstics amb els seu nom i contes fantàstics a 4t curs. Finalment els companys de cicle Superior han fet poemes visuals i còmics posant a prova la seva competència digital i artística.

Representa un gran treball fet al llarg de molts dies i l’esforç dels alumnes i mestres per gaudir aprenent cada dia a l’escola.

Esperem que gaudiu visitant l’exposició