Els alumnes de 6è donen un premi a la biblioteca escolar

El passat Carnaval alguns nens i nenes, que actualment es troben cursant 6è a la nostra escola, van guanyar el primer premi a la millor comparsa infantil en la desfilada organitzada per l’EMD de Valldoreix.

El premi consistia en un val de 200 euros per gastar en llibres. Els i les alumnes van decidir fer entrega d’aquest premi a l’escola per tal d’augmentar l’oferta de llibres de la biblioteca.

Finalment, durant aquestes primeres setmanes de desembre ens han anat arribant noves col·leccions i còmics per omplir les prestatgeries.

Des de l’escola estem molt agraïts d’aquesta donació i esperem que gaudeixin molt de la lectura.