Compartim danses contemporànies amb diferents escoles

Un curs més, l’alumnat de quart de l’escola ha gaudit del projecte de dansa contemporània iniciat ja fa dos anys. En aquesta iniciativa, l’Anna Bastida, coreògrafa i ballarina, crea danses de tipologia molt variada i les ensenya als mestres participants. També fa una intervenció a les aules amb els grups participants i tot conclou en un seguit de trobades, de l’alumnat, per les diferents escoles.
Enguany ens ha tocat a la nostra escola rebre els alumnes del Ciutat d’Alba i de La Floresta. Va ser un matí màgic, carregat de bona sintonia entre els diferents grups. Tothom: mestres, alumnes i la pròpia Anna Bastida, va gaudir enormement de l’experiència. Aquí us compartim algunes imatges de tot el procés.