Tothom per tothom

Aquests darrers dies l’alumnat de segon ha participat amb els nens i nenes d’I5 en el  projecte intercicles ” Tothom per tothom”. Han pogut trobar-se al  teatre de l’escola, on els nens i nenes de segon han mostrat als companys petits les obres de teatre que han triat i preparat a les sessions de llengua castellana:han après els diàlegs dels personatges i també han elaborat algun complement de les escenes.Les obres representades han estat adaptacions dels següents contes: ” El flautista de Hamelín” dels germans Grimm, la faula d’Esop “Pedro y el lobo” i ” El Principìto” .

Els petits d’EI5 ens han cantat  una cançó “Head, soulders,knees and toes” i ens han convidat a practicar el joc de mans ” cho-co-la-te”. Us hi deixem un recull   dels millors moments.