Tardor a i3!

La tardor ja està amb nosaltres i a i3 ens ho hem passat molt bé treballant aquesta època de l’any. Hem après moltes coses i ens agrada molt aprendre’n més! Hem fet una sortida pel bosc de l’escola, observant el paisatge de tardor, collint fruits que hem vist…tota una experiència única!

Aquest curs també hem pogut reprendre la Festa de la Tardor a l’escola! El dia de la festa, els Tomàquets i els Bròquils ens vam posar els davantals de cuineres i cuiners i vam preparar uns deliciosos panellets!!!

Mireu aquest recull fotogràfic per a veure tot el que hem estat fent durant aquests dies! Gaudiu-lo!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *