Comiat a l’estimada Tomi

Aquest curs diem adéu a una persona molt estimada a l’escola. Després de molts anys alimentant la comunitat escolar la Tomi encara l’etapa de la seva jubilació. Us compartim el sentit homenatge que li vam fer a l’escola, amb la participació de tothom: AFA, alumnes, claustre de mestres, equip de neteja i tots els/les professionals del centre.

Li transmetem el nostre més sincer agraïment, per la seva qualitat com a cuinera i, sobretot, per la seva qualitat humana. Tomi, moltíssima sort en aquesta nova etapa!

Vegeu el vídeo.