Consell d’infants

A proposta de l’Ajuntament d’Esplugues, la nostra escola participa amb els alumnes del Cicle Superior. Es fan una sèrie d’activitats durant el curs. Algunes es feien a l’aula i altres a la sala de plens de l’Ajuntament, a les que hi anaven un parell de representants de cada classe que havien estat triats pels companys. Els alumnes han hagut de confeccionar una sèrie de propostes per fomentar el gust per la lectura.

És un espai dissenyat atenent a les singularitats de la infància on tenen la possibilitat d’exercir com a ciutadania de ple dret i informar-se, reflexionar, debatre i consensuar propostes relacionades amb el seu entorn més immediat (Esplugues, el seu barri…).

Objectiu:

Introduir als alumnes en la participació ciutadana mitjançant sessions formatives al centre, elecció de representants que assistiran a un plenari amb l’Alcaldessa i treball en equip per dur a terme el treball que se’ls hi encarrega des de l’Alcaldia, amb posterior defensa del projecte escollit davant les altres escoles.

Blog consell infants: http://consellinfantsesplugues.blogspot.com/