Guarniment passadís

Així de fantàstic hem decorat el passadís de cicle mitjà.
Moltes gràcies per la dosis de creativitat que heu aportat i per la  vostra col·laboració!!!

A continuació us mostrem les fotos.

A 5È ENS PREPAREM PER LES VACANCES!

Aquests últims dies d’escola els nois i noies de 5è hem estat preparant una manualitat per a gaudir durant aquests dies de tants àpats. Us ensenyem el procés i desitjant que us agradi i la compartiu!

AMBIENTS A EDUCACIO INFANTIL

EL MES D’OCTUBRE, EI4 I EI5 VAM COMENÇAR ELS AMBIENTS: TEATRE, EXPERIMENTACIÓ, ART, COS I MOVIMENT I JOC SIMBÒLIC EN ANGLÈS. ARA JA ESTEM A PUNT D’ACABAR LA SEGONA “RONDA” I LES PROPOSTES DE CADA AMBIENT VAN CANVIANT CADA VEGADA QUE N’ACABEM UNA.
ELS INFANTS S’HAN… Llegeix més»

VISITA AL COSMOCAIXA

EI4 i EI5 hem fet aquest dilluns la nostra primera excursió de tot el dia!
EI4 va fer l’activitat del TOCA-TOCA mentre que EI5 va fer l’activitat del CLICK.
A més, vam visitar el museu i el Bosc Inundat, que ens va agradar molt perquè… Llegeix més»

Visita a l’exposició: Menja bé, tu hi guanyes!

Els alumnes de 4t hem visitat l’exposició “Menja bé, tu hi guanyes!”

Ens expliquen d’una manera visual i senzilla com podem portar una vida més saludable i com triar el que mengem per trobar-nos millor.

Us convidem a veure-la a les Moreres!

Cliqueu la foto.

A 5È JA SOM TUTORS/ES TEI!

El passat dimecres la directora de l’escola ens va lliurar els diplomes conforme ja podem ser tutors i tutores dels nens i nenes de 3r. Ara només ens falta fer les presentacions… quines ganes!!!!

TEI Tutoria Entre Iguals