VISITA EXPOSICIÓ HOLOCAUST ALUMNES DE 5È

Els i les alumnes de 5è vam anar a visitar al passeig de Cal Metre un dels projectes de memòria històrica del municipi “De Gironella a Mauthausen” una exposició fotogràfica on combina la història del municipi amb els fets ocorreguts a Mathausen.

L’exposició va tenir lloc dins la Setmana Internacional de les Víctimes de l’Holocaust, que es va celebrar del 25 al 31 de gener, en motiu de la celebració del dia Internacional de les Víctimes de l’Holocaust, el 27 de gener.

Aprendre sobre les causes i efectes dels esdeveniments en la història de la humanitat, ens brinda millors eines per tractar els conflictes entre les nacions i els individus. Conèixer la història és essencial per comprendre la condició de l’ésser humà, això ens permet construir, avançar i si cal canviar.