TERANGA, EL LLEGAT DELS GRIOTS DEL SENEGAL

El passat divendres 22 de març els alumnes de 3r i 4t de l’escola vam anar a Barcelona, al Caixa Forum, a veure un espectacle africà (Teranga), relacionat amb el projecte del curs.

Eren unes danses africanes, concretament del Senegal, i ens van ajudar a conèixer per què les fan, quina és la seva vestimenta i quins instruments utilitzen per ballar-les. Va ser molt interessant i ens van convidar a ballar i a tocar alguns instruments.

Per acabar d’arrodonir la sortida, caminant ens vam acostar a l’estadi olímpic Lluís Companys i vam passejar pels afores del Palau Sant Jordi, on vam aprofitar per dinar i jugar una estona.

Us deixem el recull de fotos de l’excursió.

Vídeos i imatges