Sortida ( Cal Blau i Sant Marc)

Durant l’última setmana d’octubre tots i totes les alumnes de l’escola vam realitzar sortides per l’entornd. Aquestes sortides fomenten easpectes tan importants com l’autonomia i la motivació per descobrir coses noves, la possibilitat d’observar i formar part d’experiències que afavoreixen aprenentatges significatius i establir espais de relació i socialització rics en estímuls.

El grup de petits vam anar tot caminant fins a Cal Blau, on vam esmorzar i jugar una bona estona i el grup de  mitjans i grans fins a Sant Marc.

Vam gaudir d’un bon matí i ens ho vam passar d’allò més bé!

FOTOS P3         FOTOS P4            FOTOS P5           FOTOS PRIMER          FOTOS SEGON            FOTOS TERCER          FOTOS QUART

FOTOS CINQUÈ         FOTOS SISÈ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *