Sortida a Cal Vidal i la Torre de l’Amo de Viladomiu Nou

Ahir, els alumnes de 5è, vam poder gaudir de la visita a Cal Vidal, vam fer un viatge en el temps i vam poder posar-nos a la pell de com es vivia en una colònia tèxtil del Berguedà fa ben bé un segle.Vam visitar el cinema, les cases dels treballadors,vam anar al safareig dels vius, a la botiga, a l’escola la biblioteca, la fàbrica…Ens van explicar els dia dia d’una colònia tèxtil. Tot seguit, vam anar a dinar a Viladomiu Nou i  a la tarda vam disfrutar de la visita teatralitzada de la Ció i després vam fer un taller de construcció de la colònia tèxtil del futur.