RETORN A LA NORMALITAT

Per demà dimecres és previst que ja tornem a les classes amb normalitat.

Durant aquests dos dies, a causa de la nevada i totes les seves conseqüències, l’activitat diària de l’escola s’ha vist alterada. L’escola estava oberta, però únicament s’han fet serveis mínims. El Consell Comarcal va anul·lar el transport d’ahir i d’avui degut a les dificultats que presentaven les carreteres. Aquest matí per problemes elèctrics no hi havia calefacció quan hem arribat. Ara ja torna a anar i esperem que demà a les classes hi hagi un bon caliu.

El Consell Comarcal ens ha comunicat que demà quedarà restablert el servei de transport si no hi ha res de nou.