PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

El dilluns 15 de març s’obre el període de preinscripció escolar en línia per a l’alumnat del segon cicle d’educació infantil i d’educació primària per al curs 2021-2022.

Important: Del 15 al 24 de març de 2021: presentació de sol·licituds

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

Més informació a: preinscripcio.gencat.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *