Ja tenim logo per la cooperativa!!!

Des de la Cooperativa de la classe de 5è, “Fem Pinya Escola Gironella Coop.” estem molt contents d’anunciar-vos que JA TENIM LOGOTIP!!! Després d’uns quants dies de molta feina, amb l’ajuda de l’Antònia Casellas, finalment hem fet les votacions per escollir la nostra imatge. Cal remarcar que el procés va ser complicat perquè van sortir molt bones idees i tots els companys i companyes hi van treballar de valent! Vam decidir escollir entre tots les 11 propostes que ens van semblar més adequades. D’aquests 11 en van sortir 3 finalistes; i d’aquests finalistes vam escollir-ne el guanyador.

Aquí el teniu!!

L’autora n’és l’Elna Rotgés. Felicitats! Cal donar l’enhorabona a tots els altres participants ja que tothom va fer una molt bona feina (si cliqueu l’enllaç de sota els podreu veure tots). I donar les gràcies, de nou, a l’Antònia Casellas per la seva implicació en el projecte!

Seguim avançant!

LOGOS FINALISTES