Hola, món!

Benvingut, benvinguda a l’AULA de P3 de l’ESCOLA de GIRONELLA.

inici-p3

Ja queda poc perquè una colla de marrecs comencin la seva nova etapa d’escolarització en aquest centre. Volem que per a ells i elles sigui una experiència gratificant que els esperoni a viure i conviure amb aquesta il·lusió i amb les ganes d’aprendre que els acompanya.

Mestres, pares i mares els ajudarem en la nova aventura: encoratjant-los, deixant-los que facin allò que ja són capaços de fer, marcant clars aquells límits que han de conèixer, interessant-nos pel que fan, escoltant-los, aprenent amb ells,  obrint-los nous horitzons, jugant junts …

Entre tots farem que aquest  Bloc sigui una eina de comunicació i ens permeti compartir estones de la vida a l’aula. Així, d’alguna manera, podrem espiar pel forat del pany i obrirem aquest petit territori al món.

Gaudiu de l’estiu i fins aviat !

L’Equip de Mestres