Final del Certamen de Lectura en veu alta

Un any més una companya de l’escola, l’Elna Rotgés de 5è, s’ha classificat per la gran final del Certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia catalana juntament amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Aquest any la final es va fer en el marc incomparable del Teatre Nacional de Catalunya i els companys de 5è de l’Elna vam baixar a animar-la. Tot i que no va ser escollida guanyadora ho va fer molt bé, i per nosaltres no hi ha cap més guanyadora que ella!!

L’acte va ser molt entretingut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *