FELICITATS AL JAN ROTA ROSET

El 9 d’abril es va celebrar al Teatre Municipal de Berga un quart de final de l’XI Certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en veu alta.

Van participar 16 centres en quatre categories, dues d’educació primària: Grumets vermells (cicle mitjà) i Grumets verds (cicle superior) i dues d’educació secundària obligatòria: Corsaris (1r i 2n) i Tropa de corsaris (3r i 4t)

Van fer de jurat la Sra. Angelina Vilella, el Sr. Jaume Huch i el Sr. Toni Gol, i va presentar l’acte el Sr. Fermí Riu.

La Sra Montserrat Minoves de l’Agrupació teatral la Farsa va explicar rondalles mentre el jurat deliberava.

Els alumnes i les alumnes que van passar a semifinals són: en la categoria de Grumets vermells en Jan Rota Roset de l’Escola Gironella, en la de Grumets verds en Pau Farré Subirà del col·legi FEDAC-Gironella, en la de Corsaris Abril Moreno Seuba de l’IE Sant Jordi de Navàs, i en la categoria de Tropa de corsaris Júlia Medina Mora, Olga Riu Malé i Maria Casas Romagosa de l’Institut de Puig-reig.

La semifinal serà al CaixaForum el proper 13 de maig de 2015

La final serà al Teatre Nacional el proper 3 de juny de 2015

El quart de final del certamen de Lectura en veu alta, també ha estat notícia a la Televisió del Berguedà