Experimentació a Cicle Superior

El divendres amb els alumnes de Cicle Superior vam crear la substància enganxosa que tan èxit està tenint entre els joves, l’SLIME. L’Slime és el resultat de barrejar uns quants ingredients: Cola blanca, pintura, purpurina, bicabornat i líquid de lents de contacte. Es resultat va ser sorprenent!!

A la tarda, els alumnes de 5è vam anar fins a la Font de Cal Forrol a recollir fulles i aglans de roure. Les fulles les vam estampar per comprovar-ne la banda on hi ha els nervis i les aglans les vam plantar en uns mini testos. Ens vam adonar que ja hi havia algunes aglans que havien començat a germinar. Durant les properes setmanes observarem què passa… Vosaltres què creieu?