Els alumnes de 6è al canal Peixera TV de l’IES Pere Fontdevila

Avui ens han visitat alguns alumnes de 3r ESO de l’IES Pere Fontdevila que participen en un projecte periodístic que es diu “Peixera TV”. Han vingut a gravar unes preguntes que havíem preparat els alumnes de 6è sobre els dubtes i les inquietuds que tenim sobre l’etapa de Secundària que començarem el curs vinent. Han enregistrat les nostres preguntes i intentaran donar-los resposta parlant amb els professors de l’Institut. Quan tinguin les respostes ho penjaran al seu canal de Youtube i ens tornaran a visitar per visualitzar el programa tots junts. Ha estat una bona experiència!