EBE – Esquí nòrdic 3

El dimarts 12 de març els alumnes de Cicle Mitjà vam realitzar l’última sessió d’aquest curs del programa Esport Blanc Escolar. Degut a la manca de neu a les estacions de Lles i Aransa a la Cerdanya, ens vam haver de desplaçar fins a l’estació de Tuixent – La Vansa (la Lapònia Catalana) a l’Alt Urgell. Aquesta estació d’esquí nòrdic és l’única que ha aguantat dignament l’anticicló gràcies a la seva alçada i orientació. De la meitat de l’estació cap amunt (2000m) encara hi queda força neu i amb una qualitat acceptable.

Així doncs, amb la tercera sessió d’esquí nòrdic posem punt i final a les sessions de neu d’aquest any. Els alumnes de 4t s’acomiaden del programa, en canvi els alumnes de 3r esperen poder repetir l’any vinent, si pot ser, amb més neu a les estacions!