Comencem a preparar l’Esport Blanc!

Ha arribat el segon trimestre i això, pels alumnes de Cicle Mitjà, vol dir que comença l’Esport Blanc Escolar.!!

Aquest programa impulsat pel Consell Comarcal ens permetrà visitar diferents estacions d’esquí catalanes i practicar algunes activitats relacionades amb la neu com ara l‘esquí nòrdic, l’esquí alpí i el surf de neu. Aquestes activitats estan vinculades a l’Àrea d’Educació física de l’escola. Precisament dins d’aquesta àrea, ahir vam conèixer les diferents disciplines i el material de l’esquí nòrdic i vam poder remenar esquís, bastons i botes. Així, dimarts que ve, quan arribem a la neu d’Aransa, en serem tots uns experts!!

Us deixem algunes fotos i l’enllaç d’un vídeo sobre l’esquí nòrdic de formació!