CIENTÍFICS PER SALVAR EL PLANETA

Científics per salvar el planeta, és un projecte que portem a terme el grup dels grans en el treball en xarxa.

Actualment ens trobem immersos en una emergència climàtica. Segons l’últim informe de l’IPCC (la màxima autoritat científica al món en aquest àmbit) només tenim 12 anys per aturar el desastre climàtic.

El projecte científics per salvar el planeta té per objectiu  conscienciar i apropar a l’alumnat a la utilització de les energies renovables, el reciclatge, al consum de productes de proximitat i al respecte pel medi ambient.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è , en grups de tres i un de cada curs, han dissenyat un habitatge el màxim sostenible posible. Un cop dissenyat han construït la maqueta. Per finalitzar el projecte van convidar els alumnes i les famílies dels dissenyadors on  van explicar el seu habitatge amb una exposició i un tríptic informatiu de com estelviar energia i reduir el consum d’aigua.

També varen posar a prova el forn solar on vam coure pizzes que se les van menjar al finalitzar l’exposició.

Cal felicitar a tots els alumnes perquè ens han sorprés amb la creació d’aquest habitatges, pel treball, l’esforç i la motivació que han mostrat, també a les famílies i companys que varen venir a veure l’exposició.

Enhorabona a tots i a totes!