BALLEM!

Hola!

Avui divendres 18 de juny ens hem trobat al pati de l’escola per veure els balls 💃😎🎸 que hem preparat cada curs. Hem seguit un eix temàtic: música en català. Pensem que és una música propera als nens i les nenes de la nostra escola i les músiques que s’han escollit corresponen a models que respecten la coeducació i l’educació no sexista. Al mateix temps fomentem la cultura de la llengua catalana i contribuïm a la seva difusió.

Aquest matí ens ho hem passat molt bé veient els balls i hem gaudit ballant amb les companyes i companys i esmorzant les creps i coca i xocolata que ens ha regalat l’AFA de l’escola.

Esperem que també passeu una bona estona amb aquests videos! En aquests enllaços us els compartim:

P3: Les notes de l’escala (Ambauka)

P4: El rock dels dinosaures (TiRoRiRO)

P5: El drac Qüí (Ambauka)

1r: El dia de la Victòria (Buhos)

2n: Amagada primavera (Txarango)

3r: No em dóna la gana (Gertrudis)

4t: Petar-ho (Oques Grasses)

5è: Volcans (Buhos)

6è: La sortida (Sense sal)