CS INICIEM TALLERS

Tal i com es va explicar a les reunions d’inici de curs aquest octubre hem iniciat els set tallers intercicles on els nens van rotant setmanalment.

Hort: es pretén que l’alumnat conegui, aprengui i vivenciï quins són els productes, les eines i  les tècniques de treball agrícola. En cada sessió es sortirà a l’hort de l’escola per treballar i observar els productes conreats. També es tindrà cura dels bulbs plantats durant la festa de Benvinguda.

Anglès: l’objectiu d’aquest taller és la millora de l’expressió oral en llengua anglesa a través de jocs i conversa.

Català: mitjançant una audició i l’expressió corporal, l’alumnat, poc a poc, va reforçant el seu coneixement de la llengua catalana a nivell oral.

Art: el propòsit d’aquest taller és potenciar les capacitats d’expressió, creació i comunicació de l’alumnat a través de les seves pròpies elaboracions artístiques.

Robòtica: la finalitat és que l’alumnat es familiaritzi amb els dispositius programables, cada vegada més presents en la nostra societat.  A través del llenguatge de programació Scratch pretenem que adquireixen aquesta habilitat.

Poc a poc els grups van agafant la dinàmica i els tallers els resulten motivadors i útils. El fet d’haver de cooperar amb companys de cicle suposa una millora en les relacions interpersonals alhora que els compromet a responsabilitzar-se de les tasques o activitats que corresponen per a assolir els objectius comuns.