4t ENGLISH CORNERS

Al llarg d’aquest curs escolar per tal de treballar  el vocabulari i la gramàtica d’una manera més amena i cooperativa, s’han introduït els Racons Lingüístics (“English Corners”).

Agrupats en grups heterogenis de quatre o cinc, els alumnes  participen en breus activitats o jocs acompanyats de material manipulable. Aquesta metodologia els ha permès identificar i comprendre més fàcilment diverses estructures gramaticals  i identificar, relacionar i aplicar el vocabulari treballat a l’aula.

La metodologia dels Racons promou l’autonomia i el treball cooperatiu, i aporta a l’aula dinamisme i diversitat, en presentar-se un contingut en diversos formats. Alhora, ofereix als alumnes l’oportunitat de comprendre els continguts d’una manera més vivencial i significativa.