CS GUANYADORS CONCURS BANC D’ALIMENTS

Un curs més, els alumnes de cicle superior han participat en el concurs “Contra la fam i el malbaratament d’aliments”, organitzat per la Fundació Banc d’Aliments de les Comarques Gironines. Els alumnes que van guanyar de la nostra escola, i que per tant, van representar-nos han sigut: en Joel Sánchez de 5è i la Yanís Sambola de 6è.

El resultat del concurs es va fer  públic l’1 de març a la Sala d’Actes de l’Hotel d’Entitats, a Girona. En Joel i la Yanís van poder recollir el seu diploma. Moltes felicitats, artistes!

Si voleu consultar els dibuixos guanyadors poden entrar a http://recaptes.bancdelsalimentsgirona.org/2019/concurs_dibuix.html

FOTOS DEL ‘ACTIVITAT