CIRCULAR 6: GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Benvolgudes famílies,

Un any més l’escola es suma a la campanya “GRAN RECAPTE D’ALIMENTS”, promoguda per la Fundació dels bancs d’aliments, que té com a objectiu recollir aliments per entregar-los a les famílies més necessitades de Catalunya.

En aquest gran recapte l’escola hi participarà activament recollint els aliments que les famílies puguin aportar a aquesta causa durant la setmana del 26 al 30 de novembre al rebedor de l’escola. Els aliments demandats per aquesta campanya són únicament els següents:

• Oli (d’oliva i de gira-sol)
  • Pasta (macarrons i per a sopa)
  • Llet
  • Brou
  • Tomàquet fregit
  • Llegum cuita
  • Conserva de peix i vegetals
  • Arròs
  • Cacau en crema
  • Cacau en pols

A més a més, dins la recollida del Gran recapte d’aliments hi ha 2 recollides més:

• RECOLLIDA D’ALIMENTS NADALENCS: Torrons, neules, polvorons, bombons, galetes, etc.
  • PRODUCTES D´HIGIENE PERSONAL (gel, raspall dents, xampú…) i PRODUCTES DE NETEJA DE LA LLAR (detergents, lleixiu, fregalls…) 1 i 2 de desembre de 10 a 13h.

Atentament,

Equip directiu