FESTA DE TARDOR

Finalment, després dels ajornaments deguts a la climatologia vam poder celebrar la segona part de la festa tardoral. Alumnes, mestres i pares han col·laborat en l’organització d’aquesta festa. Els nois i noies de sisè s’han organitzat en grups per portar la dinàmica del joc, els pares voluntaris han participat amb entusiasme i els mestres s’han responsabilitzat de la conducció i control dels quinze grups d’alumnes barrejats de P3 fins a cinquè.

Tot el pati de primària estava organitzat en tres circuits amb els diferents jocs: curses de cargols, encistella el bolet,  punteria amb les castanyes, joc de la poma i posa la cua a l’esquirol.

La tarda va transcórrer amb molta alegria, diversió i  participació de tota la comunitat educativa. Cal agrair també els pares que van controlar el temps de cada joc i van posar la música adient.