CI MUSEU DALÍ

Divendres dia 4 de març les alumnes i els alumnes de cicle inicial vam fer una sortida al teatre museu Salvador Dalí.

Quina il·lusió! Tots engrescats vam pujar a l’autobús direcció a Figueres. Un cop arribats, vam esmorzar a prop del teatre museu i ja podíem observar els ous penjats damunt l’edifici.  Tot seguit, vam dirigir-nos a l’entrada i allà ens esperaven unes guies molt simpàtiques que van explicar-nos amb tots els detalls les curiositats i anècdotes de l’artista.

El teatre museu és un edifici curiós i singular on a cada sala hi descobreixes obres i composicions ben originals.

Amb sorpresa, vam descobrir un cotxe que si hi posaves un euro, plovia a dins i també uns  quadres que es podien veure dues pintures alhora depenent del punt de vista.

Quan vam acabar la visita ens van regalar una postal on s’hi llegeix: – What is surrealism? Surrealism is myself.

Us animem que visiteu el Museu Dalí.

Nenes i nenes de cicle inicial