CELEBREM SANT JORDI

El divendres 21 d’abril a l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi, una de les festes més estimades del curs.

Els protagonistes d’aquest dia són els contes, l’escriptura i Sant Jordi.

Al matí els nens i nenes de van confeccionar una manualitat acord amb la festa -una rosa, un escut, un punt de llibre… A continuació,  a Primària, com cada any, va tenir lloc la fira  d’intercanvi de llibres, on el nens i nenes van portar de casa aquell llibre especial per a ells per compartir, durant 15 dies, amb algun company o companya  de classe. A les fotografies de l’activitat podreu observar com els vostres fills i filles van gaudir del màgic moment quan tots junts llegien el llibre que havien triat!

L’altra activitat de la diada, van ser Els Jocs Florals. Els/les alumnes havien escrit un text, una narració, un poema…uns treballs que un jurat va valorar. A Cicle Inicial el text sempre és col·lectiu. Aquest any es va partir de la figura del Tarlà, que acabava de ser col·locat a la Rambla de Girona, per escriure una auca i un diàleg amb Sant Jordi. A la tarda es van llegir i premiar els textos més originals i més ben escrits.

A Educació Infantil van aprofitar el paper reciclat que van fer durant les jornades culturals per fer un clauer en forma de rosa. Després del pati, van poder gaudir de la representació de la Llegenda de Sant Jordi, a càrrec de les famílies. Moltes gràcies famílies! Els nens i les nenes s’ho van passar d’allò més bé.

Per finalitzar el dia, van passar la tarda compartint llibres i contes amb l’activitat de la Fira del Conte.

EI – LA LLEGENDA DE SANT JORDI

EI – FIRA DEL CONTE