3r – FEM DE LUTHIERS

Els alumnes de tercer hem fet de luthiers. Aquest curs hem treballat els instruments de corda, hem après com sonen i les seves característiques.

A casa, amb materials de rebuig, hem buscat els que millor podíem fer sonar, tal com ho fa el luthier per construir el nostre instrument de corda amb l’ajuda de la família.

A l’escola hem explicat als companys com l’hem construït, alguns hem fet guitarres, mini guitarres, ukeleles, petites arpes, un banjo i fins i tot un violí. Els hem fet sonar i tots junts hem acompanyat cançons fent ritmes.

FOTOGRAFIES